Tulisikohan se sanasta lepoaika? Taisi olla ennen vanhaan harvinainen käsite, työtä tehtiin päivät pitkät ja pahnoille köllistyttiin kun ilta pimeni...
keskiviikko, 10. lokakuu 2012


Kirjoittajana hyörii, touhuaa ja askartelee ensimmäistä eläkevuotta innokaasti suunnitteleva Oivantytär. Tarkistelen elämänvaellusta uteliaana ja toivokkaana ja mietin usein miten rikastuttaa edessä olevia kultakanttisia tai mustareunaisia vuosia.
Elämänkumppanina villi mies ja kiltti kissa. Talo maalla, takkatuli ja puutarhan yrtit.
Piirrellään, askarrellaan, valokuvaillaan ja kirjoitetaan mietteitä, ajatuksia!
Kommentit