Ja sen lisäksi vielä kiireisesti syyskortti jossa saa olla vain aavistuksen verran joulunpunaista. Pidän syksystä, en talven tulosta - vielä toistaiseksi. Entä sinä?

tiistai, 27. marraskuu 2012



Kirjoittajana hyörii, touhuaa ja askartelee ensimmäistä eläkevuotta innokaasti suunnitteleva Oivantytär. Tarkistelen elämänvaellusta uteliaana ja toivokkaana ja mietin usein miten rikastuttaa edessä olevia kultakanttisia tai mustareunaisia vuosia.
Elämänkumppanina villi mies ja kiltti kissa. Talo maalla, takkatuli ja puutarhan yrtit.
Piirrellään, askarrellaan, valokuvaillaan ja kirjoitetaan mietteitä, ajatuksia!
Kommentit